Wat is de D’Family Card?

De D’Family Card is de officiële klantenkaart van D’Store. De kaart werd in het leven geroepen in 2019 ter ere van D’Store’s 20ste verjaardag. Voor iedere klant die zich registreert voor mailings van D’Store per e-mail en/of per post wordt er een D’Family Card aangemaakt.

Je ontvangt een standaardkaart en ook een kleinere versie waar jouw persoonlijke barcode opstaat en die je als sleutelhanger kan gebruiken. Afrekenen met de D’Family Card kan dan ook op 3 manieren: met de standaardkaart, met de kleinere versie of met de smartphone indien je jouw kaart hebt ingelezen in een klantenkaart-app zoals bijvoorbeeld MyShopi of Stocard.

 

Hoe bekom ik een D’Family Card?

Op dit moment is het uitsluitend mogelijk een kaart te bekomen in de shop. Indien je reeds geregistreerd bent voor D’Store post- of emailings, ligt jouw kaart bedrukt met jouw naam klaar aan de kassa of infostand in de shop. Opgelet, je mag alleen je eigen kaart ophalen en dus niet van een vriend of familielid,..

Niet geregistreerde klanten kunnen de kaart en de bijhorende voordelen bemachtigen door zich alsnog te registreren in de shop. Nadat je een inschrijfformulier hebt ingevuld, krijg je meteen je kaart zodat je er ook meteen mee kan afrekenen. Indien er geen kaarten meer voorradig zijn, krijg je alvast dezelfde voordelen en voorwaarden als klanten met een D’Family Card, maar dan zal je de kaart pas 14 werkdagen later kunnen oppikken in onze shop.

 

Welke voordelen geniet ik met de D’Family Card?

De D’Family Card geeft steeds recht op de hoogst mogelijke korting op dat moment in onze winkel. Indien het voordeel een extra korting bedraagt, zal deze verrekend worden bovenop de bestaande kortingen. Extra D'Family kortingen zijn nooit onderling cumuleerbaar. De hoogst mogelijke extra korting telt steeds. Dit geldt op alle producten in de shop én outlet. Voorlopig is de extra korting nog niet geldig in onze verhuurafdeling en het onderhoudsatelier, vanaf volgend snowseizoen is dit wel het geval. Ook niet geldig op cadeaubonnen en voor opdrukopdrachten.

Bij bepaalde acties of evenementen kan de extra korting meer bedragen dan de standaard korting. In dit geval wordt dit duidelijk aangegeven in de mailings, alsook op de afiches in de winkel en op onze website en social media kanalen.  

Wat zijn de voorwaarden verbonden aan de D’Family Card.

Zoals je kan lezen op de achterzijde van de kaart, zijn er enkele voorwaarden verbonden aan de klantenkaart. Ten eerste is de kaart strikt persoonlijk. Doorgeven van de klantenkaart mag uitsluitend voor mensen die op hetzelfde adres gedomicilieerd zijn. Wens je toch een kaart voor het hele gezin dan kan dit door je in te schrijven als famlie, bijvoorbeeld ‘Familie Janssens’. De voornaam is dan ‘Familie’ en de achternaam ‘Janssens’.

Daarnaast is het verboden om jezelf meerdere keren te registreren. Indien dit toch gebeurt, kan dit leiden tot schrapping uit het klantenbestand waardoor jouw D’Family Card(s) gedeactiveerd zullen worden.

Als je niet zeker bent of je reeds geregistreerd bent, kan je dit navragen aan de kassa of infostand. Of je kan contact opnemen via e-mail om dit te verifiëren. (info@dstore.be)

 

En wat als ik mijn kaart thuis vergeten ben?

Om dit te voorkomen raden we je aan om je klantenkaart op te slaan op je smartphone in een daartoe bestemde applicatie zoals Myshopi of Stocard. Indien je jouw persoonlijke kaart op geen enkele manier kan tonen aan de kassa, kunnen we de extra korting helaas niet toepassen.

Opgelet, opnieuw registreren is verboden en biedt geen oplossing aangezien dit als misbruik wordt beschouwd. Dit kan leiden tot schrapping uit ons klantenbestand en deactivatie van de klantenkaart.

Terug naar acties en promoties